Ale to już było , czyli jesienne wspomnienia …

IMG_0294

Jesień przeminęła z wiatrem , ale ja nadal czuje sentyment do tej pory roku , do tych zdjęć i pięknych kolorowych wspomnień.
Wiem ,że trochę późno  pokazuje Wam te zdjęcia ale chyba lepiej późno niż wcale.
Dlaczego dopiero teraz ? otóż pewnego jesiennego wieczoru przez zupełny przypadek straciłam wszystkie Nasze zdjęcia i filmy z przed 6 lat.
Te maleńkie pliki zapisane na dyskach komputera , skrywały wiele ważnych momentów i wspaniałych wspomnień.
Pewnie dla wielu z Was zniknięcie danych okazałoby się błahostką, ale nie dla mnie -dla mnie to było małe trzęsienie ziemi, mój mały koniec świata.
Na szczęście z pomocą przyszedł fachowiec , który pomógł Nam odzyskać wszystkie stracone dane, dzięki niemu  mogę pokazać Wam małą namiastkę mojego małego świata..
Zapraszam do oglądania

IMG_0261 IMG_0262 IMG_0263 IMG_0270 IMG_0279 IMG_0288  IMG_0297 IMG_0299 IMG_0300a

Sukienka-Dress You Up
Wianek -H&M

Dziękujemy za każdy komentarz

