MaBiBi czyli ubranka dla Rodzicow i dzieci :)

Nie wiem ,czy juz znacie MaBibi , ale jesli nie to uwierzcie Nam na slowo, ze warto ich poznac 🙂
Kiedy przegladalam te wszystkie cuda ktore wychodza z pod ”igly” u MaBiBi pomyslalam sobie: ladne ale cos mi tu brakuje tylko co ?…
IMG_4290

No wlasnie co? Ogladajac te wszystkie projekty ubran, brakowalo mi ”kolorow”(ale nie takich zwyklych kolorow ale tych z aparatu) dobrych zdjec ktore ukazalyby ”dusze” jaka skrywa MaBiBi.
Nie sugeruje tu wcale ,ze te zdjecia sa zle, bo wcale takie nie sa.A moze powinny byc takie ”zle”? zeby poprostu zaskoczyc Nas pozytywnie przy otwarciu paczki? Bo kiedy ja ja otworzylam kopara spadla mi w dol i to doslownie , oczywiscie w pozystywnym znaczeniu tego slowa.
Nie moglam uwierzyc , ze te bluzy ktore widzialam na zdjeciu to te same ktore trzymam wlasnie w reku.
Meega duzy plus za to! Za pozytywne zaskoczenie i wielki szok , ktory mam nadzieje, ze i Was zaskoczy tak pozytywnie ocziwiscie.:)
Co mi sie jeszcze podoba? to to, ze bluzy uszyste zostaly dla Nas na wymiar i to jest duuuzyy plus firmy (choc  czasem mozna u nich zakupic rowniez tzw. ”gotowce” jesli zalezy Nam na czasie)  w koncu jak kazdy wie rozmiar , rozmiarowi nigdy nie jest rowny.
Choc ja troszke zle sie wymierzylam , jesli chodzi o dlugosc bluzy to i tak w wersji tuniki wyglada bardzo dobrze 🙂
Jakosc i wykonanie rewelacyjne (pralam juz nawet kilka razy i ciagle dobrze Nam sie je nosi:))
Zreszta pewnie w to co tu napisalam i tak nie uwierzycie jesli sie sami nie przekonacie.

IMG_4344

IMG_4205 IMG_4248 IMG_4252 IMG_4260 IMG_4298  IMG_4354
IMG_4366 IMG_4402
Bluzy od MaBiBi mozna kupic tutaj –> KLIK

UWAGA !!!
Wspolnie z firma MaBiBi przygotowalismy dla was 10% rabatu na cala kolekcje na haslo RodzinkaWobiektywie.

Takich bluz jak my mamy jest OGRANICZONA ILOSC ,ze wzgledu na konczacy sie material kwiatowy.
Spieszcie sie Kochani kto pierwszy ten lepszy, a pozniej koniecznie pochwalcie sie zakupami i zdjeciami

Dziekujemy MaBiBi ❤

 

4 thoughts on “MaBiBi czyli ubranka dla Rodzicow i dzieci :)

Dziękujemy za każdy komentarz

