Milosc w kolorze czerni :)

Hej Kochani ,
Jakos ostatnio w ogole nie moglam sie zebrac- przeprowadzka dala Nam sie we znaki.
Myslalam ,ze moge gory przenosic, ze moge wszystko.
Dzis wiem ,ze nie jest to wcale taka latwa sprawa jakby sie wydawalo.
No ale do rzeczy przeciez nie jestem tutaj po to zeby sie uzalac nad soba .
Pokaze Wam zdjecia ktore robilam 2 tygodnie temu .
Mam nadzieje ze te kilka zdjec Wam sie spodoba, a wraz z Nimi cudowna sukienka od Dress You Up w ktorej po uszy jestem zakochana a Nicola wyglada oblednie.
Jak juz kiedys wspominalam ciuszki DYU to nie tylko swietny styl , ale takze wspaniala jakosc.
Ciuszki nawet po kilkunastu praniach wygladaja ciagle jak nowe.Ja jestem na tak 🙂

IMG_0979

IMG_0982
IMG_1000

IMG_0966  IMG_0967
IMG_1007

IMG_1012
IMG_1015

Nicola ubrana:
Gumka: Rossman
Sukienka :Dress You UpKamizelka: Smyk
Rajtuzy : Early Days
Buty: Reserved

4 thoughts on “Milosc w kolorze czerni :)

Dziękujemy za każdy komentarz

