Foto sesja z pomyslem :)

Wiem , wiem bardzo dawno Nas tu nie było, ale to wszystko zwiazane jest z Nasza kolejna choc pierwsza przeprowadzka w tym roku(niestety pewnie nie ostatnia:))
Dzis Wam pokaze Photo Props Boutique czyli foto sesja z pomyslem powiem Wam szczerze,ze bardzo mi sie spodobal ten pomysl sesja nawet w zwyklym miejscu moze okazac sie nie zwykla, ja jestem jak najbardziej na tak.
Nasza sesja odbyla sie troche z przeszkodami, pozyczony aparat, ja chora , przeprowadzka saaame komplikacje , ale na pewno nadrobimy wszystkie zaleglosci 🙂
Patyczki mozna wykorzystac doslownie wszedzie, a ich wykonanie jest bardzo staranne, zreszta sami zobaczcie

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakosc zdjec nie jest powalajaca , ale zakatarzona od kilku tygodni na maksa JA+ pozyczony aparat daje wlasnie takie efekty.

Jesli macie ochote na podobna sesje z wykorzystaniem tych wspanialych patyczkow  zapraszam do https://www.facebook.com/PhotoPropsBoutique?fref=ts

A przy okazji zycze Wszystkim Szczesliwych Walentynek

2 thoughts on “Foto sesja z pomyslem :)

Dziękujemy za każdy komentarz

